سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت و افزایش انگیزه و استقامت در مسوولان و بزرگداشت ارزشها است .

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند به همراه معاون توسعه مدیریت و مشاور امور ایثارگران استاندار قم، دکتر محمد رضا گروسی در دیدار با خانواده معظم جانبازان محمد قاسمی و حسن میزرایی تاکید کرد: جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس مردانه در برابر دشمنان ایستادند و اکنون بعد از سه دهه از دوران دفاع مقدس بر رنج مجروحیت صبر نموده و مدافع ارزشها هستند. 

وی اضافه کرد: جانبازان اسناد اقتدار و عزت ملت ایران در برابر استکبار جهانی و مایه افتخار و سرمایه های عظیم نظام اسلامی هستند، عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو همین ایثارگری ها و استقامت ملت شریف ایران است.

وی افزود: حضور مسوولان در بیوت شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی خانواده شهدا و ایثارگران و احیا و ترویج فرهنگ ایثار و تقویت روحیه خدمت است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع و مشاور امور ایثارگران استانداری قم نیز در این دیدارها ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا افزود: جانبازان شهدای زنده و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و همچنان در مسیر ارزشها ثابت قدم ایستاده اند.

دکتر محمد رضا گروسی افزود: تکریم و تجلیل از این عزیزان، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگوهای استقامت به جامعه و بزرگداشت ارزشهای دوران دفاع مقدس است.

جانباز ۷۰درصد محمد قاسمی در بهمن ماه سال ۶۳ در شلمچه براثر  موجب انفجار از ناحیه کمر مجروح و به درجه جانبازی نایل آمد .جانباز ۷۰درصد حسن میرزایی در آبان سال ۶۱ بر اثر اصابت ترکش در عین خوش از ناحیه دو پا مجروح و به درجه جانبازی رسید.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha